måndag 14 januari 2013

Rebecca om mer inspiration

Inspiration till tusen.
//När jag ser denna bild, då peppar jag till vår. Eller precis när våren håller på att bli sommar. Man är lite confused för
man vet inte om det är vår eller sommar. Så vill jag ha de nu.
 Hej och Välkommen!

Inspirationen flödar. Älskar naglarna med strecket som på bilden ovan. Vill gärna ha det så och ska fixa så fort man plötsligt glömmer att man är nagelbitare. Suck. Någon som är tips för en som har en vana att bita på sina naglar? 
Jag vill ha vååår! Kanske svårt för er att förstå i Småland, ni som har fått typ 30-40 cm snö. 
Vi fick lite pudersnö igår men om jag känner Malmövädret rätt så försvinner de om ca 10min. 

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!
Rebecca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar