lördag 19 januari 2013

Rebecca om Io sono Ewa.









Bilderna: http://static.repubblica.it/d/clicca-la-moda/ewa/index.html

Hej och välkommen!
Har tänkt att ge denna fantastiska tjusiga kvinna Ewa Fröling en tumme upp!
Hon är med i Stjärnorna på slottet och hade det inte varit för hennes medverkan hade jag inte tittat på det. Hon är så jävla skön och beundransvärt vacker. breathtaking. Dessa bilder har Max Cordelli tagit för den italienska tidingen La Repubblica. Fantastiskt. 
Hon har ett klassiskt utseende och lyser någon slags styrka.
Älskar verkligen dessa bilder, och det är ju några bilder i tidningen. Men ingen artikel utan bara - "Lo Sono Ewa" som att alla ska veta vem denna Ewa är.
och det tycker jag alla borde veta om inte så får ni väl kolla på masterpiece:et av Ingmar Bergman "Fanny och Alexander" för jag tänker inte berätta för de tycker jag ändå att alla borde veta. sorry.

Om det är mycket stavfel kan det bero på mina linser. Jag ser fan sämre i som än utan. Men man ska väl först vänja sig.. eller nått. linser alltså.. hmm...
vi får se hur det blir med de. 

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter.
Rebecca



2 kommentarer:

  1. Hej Rebecca!

    Tack för att du publicerade bilderna. Efter att ha hört Ewas berättelse i Stjärnorna på Slottet (råkade se det av en slump, vilken tur!), ville jag genast se "strong"-bilderna med henne i La Repubblica men fann bara bilden på själva inslaget. Nu ser jag flera! :-)

    Håller med den första frasen i den korta kommentaren på italienska - "tidlös skönhet". Det kanske har att göra med inställningen till livet mer än med utseendet och det tycker jag bilderna fångar på ett fantastiskt sätt.

    Tack igen!

    Irina Almgren

    SvaraRadera
  2. Alltså, hon är så snygg och så underbart härlig!

    SvaraRadera