söndag 13 januari 2013

Rebecca om att längta till bl.a 50s badmode




Hej och välkommen! Jag har blivit helt såld på dessa badmodeller. Jag ska ha en bikini med hög underdel i sommar, där med basta! och en färglad baddräkt som den röda här ovan. Marilyn Monroes bikin skulle jag Inte tackar nej till! och fan vad snygg hon var asså. helt stört. Hoppas de kommer något i dessa modeller ovan, jag skulle inte tvekat. Jag ska leta som en galning efter dessa typ av modeller. 
Visst är det kanske tidigt att börja rota efter sommaren nu, men jag har faktiskt börjat blunda för vintern och vill sadla om till vår. Men längta måste man ju få göra. och jag längtar att få sola med mina fina vänner, känna värmen samtidigt som man ligger och pratar allt mellan himmel och jord. Så, man måste få längta, Eller hur? ;)

Tack för titten, kommentera mer än gärna och Välkommen åter!
Rebecca

1 kommentar:

  1. Jag skulle verkligen köpa en baddräkt om de ser ut så här! Riktigt läckert! Gillar den röda!

    SvaraRadera