fredag 11 januari 2013

Rebecca om att gråta av lycka - Äntligen!



Idag skulle domen komma. Jag har skjutit upp denna muntliga tenta hur länge som helst.
Men nu är den klar! Jag fick till och med VG. När jag satte mig där i de lilla rummet. Alla var nervösa och skakiga. Man fick varsin trycksak och det första som kom upp i mitt huvud vad rulloffset. Alltså att denna tidning var tryckt med rulloffset. Det kan man se på kvalité av bild, text, färg, rasterpunkter och papper. Ja det är mycket som ska stämma in. och Jag hade rätt. 

När jag gick därifrån, kände jag bara - jaha, då kommer man få göra den igen! Det gick åt helvete!
Men idag fick jag bekräftat att så var inte fallet utan allt gick som det ska. 

Jag trodde inte de var sant när jag gick in för en stund sen för att kolla resultatet. Jag klarade det! Jag fick till och med VG! Denna känsla som jag har i min kropp är obeskrivlig. Vilken lycka.

Ja nu vet ni det. Jag ska fira. Jag ska köpa mig en mixer. Det är jag värd nu. 

Jag till mig själv: Fan vad bra du är! Du kan om du bara vill! fortsätt såhär nu! 
Tack Rebecca!



2 kommentarer:

  1. Yey!! DU MÅSTE BÖRJA LYSSNA PÅ SIN VISA SYSTER!! Jag har alltid rätt!
    Grattis du är grym! Lev på det här länge!
    Ps. trodde att det var jag på bilderna....läskigt!
    Grattis igen,lilla tvilling!

    SvaraRadera