måndag 17 december 2012

Rebecca och Jul med Ernst

Underbara Ernst.

Vilket rum. Vilka vackra väggar-


Vilket kök. Vilket golv. Vilka renskinn på fåtöljerna. 


Hej och välkommen!
Som ni vet, så Älskar jag Ernst. Det kommer inte som en chock för dom flesta.
Jag Älskar detta hus han har inrett. Jag sa det till Simon igår att Om vi väljer och bygga ett hus nån vacker dag så Ska det se ut såhär. Han höll med mig. Älskar verkligen den råa industristilen. ojoj. Har ju lite svårt för den lulliga och gulliga shaby chic stilen som finns i varanda hem nuförtiden. Den kan vara fin som bas i ett hem men sedan göra den personlig, det gillar jag! :)

Så jag ska njuta av 2 stycken avsnitt med Jul med Ernst. Jag blir så inspirerad av vad Ernst lyckas skapa och hitta på varje sommar och varje jul. You gotta love him.

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter. 
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar