lördag 8 september 2012

Rebecca om ett bevis på att vara en förrvirrad glad liten blondin

Hotell: Elite Hotel Marina Plaza
Fina hotellrum!
Hotellrummet!
Lobbyn
Tar en liten powernap 
Lobbyn - där severades världens godaste hotellfrukost!
Riktigt fint



Hej och Välkommen!
Vilken tjej han har den där Simon har! Ni minns väl att ja tjatat om Köpenhamn, spelning, ströget... Jag har berättat sedan innan att Simon ska spela där! 

Jag ska berätta, håll i er!

Vi har pratat om Köpenhamn med varandra, jag och simon.... 
trodde jag iaf... 
Jag är en väldigt förrvirad glad liten blondin som ni alla vet och igår fick jag det ännu mer bevisat för mig själv.
Efter jag slutat skolan beger jag mig mot centralen, jag tänkter att jag ska ringa och stämma av läget med Simon, fast det är extra kostander i Danmark...

Såhär går det till:
Jag till Simon; Du, Simon.. jag ska köpa biljett nu! Snart är jag i Köpenham! (jag var i ett härligt humör som typ;"Jag har med mig gammeldansk, smörrebröd och ordlistan...nu jääävlar, Danmark nu kommer jag! Wiiiie")
Svaret jag får av Simon är:
Simon: Danmark? Varför ska du till damnark?
Jag: eee... jooo... vi har ju pratat om detta i typ 2 veckor.. 
Simon: Men... vi är inte i Damnark Rebecca... vi är i H..E..L..S..I...N..G..BORG!! Helsingborg Rebecca!!
Jag: ....du skojar!!??
Simon: NÄ MEN DU SKOJAR!

Allvarligt... så trodde jag ett tag att han verkligen skojade med mig.. och han trodde samma med mig.
Så i ca 2 veckor... har vi pratat om spelningen på Tivoli, jag i Köpenhamn på Tivoli och Simon i Helsingborg på Tivoli. 
Det roliga är att jag säger till simon kvällen innan jag ska åka är att det är så bra att Tivoli ligger så nära centralen. Jaaa svarar Simon.. eftersom Tivoli ligger så nära centralen i Helsingborg också. 
Jisses!
Så det var bara för mig att köpa mig en biljett till..... Helsingborg!!
Men det roliga är (haha, jaa det roliga har inte börjat än;).. när jag kommer fram till Helsingborg får jag ett sms av priceinfo det lyder så här:
"Välkommen till Danmark! Surfa:29kr/dag Ringa till Sverige; 3,2kr/min Skicka sms: 0.99kr/min... osv."
Haha... ett tag trodde jag att jag ändå hade satt mig på tåget till Köpenhamn..(vilket hade ju inte varit så förvånande)
Jisses vilken Ännu mer Förvirrad blondin jag blev där!

Men jag hade kommit rätt. Puuuuh! Hade ju varit illa om jag ringt Simon när jag var framme i Köpenhamn(vilket jag tänkte, eftersom jag skulle överraska honom då jag slutat lite tidigare)
Tänk om jag skulle ringt och sagt att jag står utanför Tivoli nu.. och han svarar - Jag ser dig inte!
Nää de hade ju berott på att jag varit i en annan stad och i ett annat land. Herreguuud.
Jaja, nog om detta. Ville bara dela med mig av detta, haha!

Kvällen var super! Hunter Perrin (US) feat. Karavan var så jäkla bra! Fullt ös från start till slut! 
Blev någon öl och vi hade en trevlig stund efteråt backstage. Sen drog vi till Hotellet (jätte fint hotell). Jag tog ett skumbad och vi avslutade kvällen med en liten whisky inne i Simons pappas rum.
Fast jag och Simon gick till Donken och hämtade med oss lite natta-mat och hade lite picnick i sängen innan vi däckade. Fiiint!

Det var min lilla historia! Hoppas ni gillar den lika mycket som jag, haha!
Nu ska jag ta och äta lite! Vi hörs snart igen!
Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!
Rebecca (en förvirrad liten blondin)




1 kommentar:

  1. Haha du är ju för söt;) låter som att nj hade det riktigt bra iallafall:))

    SvaraRadera