söndag 9 september 2012

Rebecca om nytt blingbling

Min nya ring!

Smycken som är mina favoriter!


Hej och välkommen!

Jag tänkte dela med mig av min nya ring. Jag älskar den! Jag har varit på jakt efter en sådan länge!
Just att den är ganska maffig, tjock och så lite blingbling på de! Har letat efter en ring som ska passa till mitt Rock by Sweden - armband! Dock blev de ingen döskalle ring men jag letar för att uppdatera mig där! Dåligt med döskalleringar tycker jag! Men jag har ju köpt ett Cheap Monday armband. Gillar det skarpt! Enkelt och snyggt! Vad ska du köra på för smycken, har du hittat något som är klockrent för dig eller är du ingen smycke bärare, eller har du börjat bli? Berätta!


HÄR finns recensionen på Hunter Perrin feat. Karavan som jag var och lyssnade på i fredags!
Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!
Rebecca

2 kommentarer:

  1. sjukt fin ring!! GILLAR!

    jag är ju sjukt inne (som många andra) på fjädar! har två par öronhängen nu och vill ha till håret med!! ;)

    SvaraRadera