fredag 7 september 2012

Rebecca om allt från spis till köpenhamn

Lite stressig morgon! 
Men jag hann ha en liten stund med min fina kaffekopp! (....självklart var det ju kaffe i)
Hej och välkommen!

Oj vad man tror att tiden ibland räcker till. Tid är något självklart för en... ibland som sagt. Inte denna morgon! Jag ska hinna äta en bra frukost, packa inför köpenhamn idag och ikväll, få med allt material till föreläsningen som ska hålla på i 4timmar och så ska man hinna göra iordning sig.. pust och flos!
Visst, började dagen bra. Fick äntligen bekräftat att något händer med "spisen". Jag skojar inte när jag säger det men jag och simon har ringt hyresvärdarna i ca ett halvår om spisen (ugnen funkar inte). Men innan sommaren fick nya hyresvärdar och nästa vecka får vi en ny spis! Tack!
Vi har en gasspis och tycker att gasspisar är fantastiskt bra och Snygga;) så jag frågade om det är möjligt om man kan önska sig fortsätta med det. Han svarade; Men självklart! ni ska få en gasspis!

haha... herreguuud... detta utlägg om en... spis!(??!!) men jag kände jag var tvungen att förklara mig, haha!


Alltså 4 timmars föreläsning sen drar jag till köpenhamn. Där ska jag möta upp Simon och bandet. Förhoppningsvis kan jag lämna mina saker på hotellet innan jag drar en stund längst ströget eftersom jag tror bandet har lite och pyssla med innan spelningen ikväll på Tivoli! Det ska bli så underbart! Älskar Köpenhamn! Jag uppdaterar senare när jag är på plats!

Sa innan att tiden inte riktigt räcker till idag... så nu får jag göra ett ryck! 
Ha en toppen dag alla godningar!
Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca




1 kommentar:

  1. höll på att dö lite här när jag såg andra bilden...men det hade du förhoppningsvis nämnt idag när vi pratade om det vore så? ;D hahah

    kul med en ny spis hör jag:) hihi

    love ya!

    SvaraRadera