torsdag 6 september 2012

Rebecca om att vara behov av nya jeans

Tröja H&M // Jeans CUBUS// 





Hej och Välkommen!

Jag blev tipsad av en vän eftersom hon hade hört att jag var behov av jeans, nu tänkte jag dela med mig av detta super bra tipset!

Ni har väl inte missat erbjudandet på Cubus!? 
"Check this out: Nu kan du tävla om en resa för två till New York!
Alla som är med och tävlar får dessutom 40% rabatt på ett par valfria jeans!"

Gå in deras facebook-sida och följ instruktioner! 
Fick nyss ett par jätte snygga och sköna jeans för 119 kr!!! Inte dåligt fyndat eller hur! 

Håret har blivit ganska så lång nu! Bara några cm kvar till drömlängden! Sen blir det att färga håret i en kall färg och även färga en lite mörkare utväxt, kan nog vara ganska snyggt till hösten. Vad ska du göra med håret? Göra något radikalt eller låta bara håret få vila? Berätta! 


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!

Rebecca



2 kommentarer:

  1. äntligen har du börjat blogga, som jag har längtat!

    din håridé låter toppen. själv funderar jag på bruna kalla slingor, så att håret får ett brunt intryck.... eller bara köra sin grej, naturlig hårfärg men silverschampo på det.

    syns vi i Götet den sista september? :)
    puss o kram /L

    SvaraRadera
  2. bra erbjudande!!
    håller med lollo hhåridén låter great!
    själv ska jag nog vänta på lite naturlig utväxt för att sedan göra ljusare bruna slingor :)
    pusss

    SvaraRadera