onsdag 5 september 2012

Rebecca om nya naglar


Hej och välkommen!
Äntligen har jag unnat mig en nagelförlängning! Jag är så trött på min sönderbitna naglar. Ja det är verkligen dagens i-landsproblem. Inte. Lyckas varje sommar sluta bita på naglarna men inte denna sommar. Det har varit fullt upp med jobb och sen har det varit fullt upp med det ena och andra. 
Så nu tyckte jag att det var dags för en nagelförlängning. Kommer fortsätta med det tills jag vänjer mig med att ha långa naglar, så jag kan någon vacker dag gå och fixa min egna naglar. Den trevliga tjejen jag ahr som fixar mina naglar sa att hon hjälpt många genom nagelfärlängning att sluta bita på sina naglar. Det är mitt mål! Visst, sen får det kosta men det är ju värt det i slut ändan;)
Jag tog naturella och korta då jag vill att det ska se så naturligt ut som möjligt! Hade sett konstigt på mig om jag kom i fransk manikyr och jätte långa naglar. Nä, inte min stil. 
Jag har hittat en super bra salong men jätte trevliga tjejer. Så dit ska jag gå fel gånger! 

Ikväll ska jag dra hem till Lisa och Josse för trevligt umgänge. Det blir spel och skratt! Underbart att man har fått såna fina nya vänner här nere i Malmö! Vilken tur man har!

På fredag drar jag efter föreläsningen till Köpenhamn för en kväll på Tivoli, där Simon ska spela med Hunter Perrin (US) feat Karavan. Det blir trevligt och sedan hotell! Himla fint! 

Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca

2 kommentarer:

  1. snyggt! (perfekt nu när du inte har mig där att påminna om nagelbitandet ;))är sjukt sugen själv.... men det funkar nog inte i stallet...:(

    puss

    SvaraRadera