lördag 12 maj 2012

Rebecca om framtidens butik som ska ge oss design

Jag går helt crazy här inne!

Åh, fina fåtölj. Ge mig...
Middagen - skivad kassler, stekt brysselkål och fullkornspasta. Himla smarrigt.

Hej och välkommen!


I Torsdags gick jag och Simon på bio "Avengers". -den fyllde sin funktion så att säga.
Vi var där i god tid och hämtade ut biljetterna så vi gick till "Svenssons i Lammhult (malmö).
En inredingsbutik - kanske snarare Varuhus. Jätte stort och en MASSA DESIGN.
Jag blev helt till mig där inne. Allt från GANT handukar till det dansk-argentinska OX Design märket.
Där ska Vi köpa våra inredningsprylar när det klirrar till i kassan i framtiden. Det är fint tycker jag för Jag och Simon vill båda ha lite mer speciella saker i hemmet en vacker dag. Jag älskar design, form och färg. Det är något vi har ganska gemensamt, han och jag. Simon kommer då och då med lite nya ideér om vad man kunde göra och skaffa. Det är kul. Då blir man pepp!


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar