måndag 14 maj 2012

Rebecca om detaljer i hemmets lugna vrå(r)

Nyplockade syrerner. Doften fyller hela lägenheten. lovely

the bed

Details

Det är där det händer.

hatar att de blev ett sånt gult ljus. jaja.

badrummet.

rött.

Kök-


hallens röda färg



kaffekoppen med ett stort K, och så macen som visar topmodel. egen tid.

Tråkväder. Då drar man igen lite på spets gardinerna. 

Här sitter jag och har det bra.

Hej och välkommen!
Hemmets lugna vrå(r). Snart ska lite tavlor upp som jag och Simon gjort. Spännande. 
Ska ut på en promenad alldeles straxt. Igår gick jag 2,5 timma - bra jobbat. (men jag gjorde ju lite stop på vägen så totalt gick jag väl i 15min;) Nää. Det är inte sant. Satte mig sen i Folkets Park som man bor granne med och där var det fullt av barnfamiljer som red ponny, åkte karuseller, lekte i lekparken, åt korv och hade det riktigt bra. Jag satt vid en stor ek och njöt av stimmet och stjoet i solen. Underbart!


Vaknade vid 07.13 imorse och var pigg som en lärka. Men jag himla med ögonen och sa till mig själv - Eh, Becca? tror du själv att du ska gå upp så här tidigt?" .... sen vackande jag vid kl.10.57.. nu i efterhand hade de kanske inte varit så dumt och gått upp vid sju. Jaja.. 


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca










4 kommentarer:

  1. Du har så himla snygg inredningsstil!!

    SvaraRadera
  2. åh, vilken söt bild på dig & sirre! måste vara gammal?

    ps. ställ in vitbalansen på glödlampa så slipper du det gula ljuset!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket:) Ja det var första bilden som togs och det var på ES, den gamla goda tiden! hehe!
      Oki, will do! Tack! Ha de fiint!

      Radera
  3. fint ni har det:D
    och ja ibland är det faktiskt bättre att gå upp ;D hah

    SvaraRadera