torsdag 10 maj 2012

Rebecca om en vacker inramning




Hej och välkommen!

Idag har det varit en fin dag, men det beror inte på vädret. Sitter här i soffan med fötterna på bordet och bjuder in regnet till Malmö. Lyssnar på Billy Joel och bara njuter. Måste säga att jag älskar vår stor tavla –Vårat stora fönster, tegelhuset på andra sidan och ibland blir det så fin när regndroppar mjuknar upp tegelväggen. Vår ram är ett våra spetsgardiner, några krukor, lampa.. Gillar det skarpt. Vår fina ”tavla”.

Nähe, nu ska jag ta en dusch och snart kommer Simon hem då ska vi laga lite mat. Jag ska överraska med 2 biobiljetter som jag vann och fick idag på posten. Nu ska jag fortsätta med min fina dag och varför inte varje dag..

Önskar alla en trevlig dag.
Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter.
Rebecca

1 kommentar:

  1. fint!!
    kul att du vann!! :D
    hur vann du biljetterna?
    kram!!

    SvaraRadera