tisdag 17 april 2012

Rebecca om tidningshyllan

Min nya tidningshylla. Där får favorit-tidningarna hänga;)





ursäkta röran.


Hej och välkommen!


Tänkte först visa min tidningshylla ifrån VILLAGE. Dom hade 50% och 70% på allt i hela butiken.
Så jag och Ida som bara skulle gå in och "titta" kom ut med samma hylla. Man ska ju passa på.
Ordinarie pris var 499kr men vi fick den för halva pris. Tycker det är för dyrt 500kr för den hyllan men är det halva priset var det ju inte att tveka.


Jag älskar köpa tidningar, jag tycker det är en konst för sig. Jag är inte klar med vad jag ska ha för tidningar än men jag skulle bara visa dig min fina hylla, älskar den:)
Just nu hänger mina VOGUE tidningar ifrån Italien. Och Simons musiktidningar. Grymt!


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar