tisdag 17 april 2012

Rebecca får svar av Angelica Blick



Hej och välkommen! Måste dela med mig av min chatt-konversation med ANGELICA BLICK Så himla skön och lättsam tjeh. Vilken tjej. Hon gjorde min kväll! 
Tack Angelica för svar och för trevligt bemötande. Underbart:) Här kan ni ta del av vad som skrevs.


Rebecca Augustsson: Hej Angelica:) Vill först tacka för en super blogg, det första jag gör Varje morgon med morgonkaffet i handen och tittar din blogg! Du inspirerar till tusen! Jag har en fråga om du har något bra tips på "brun utan sol" - produkter? och vad har du för blond färg i håret? :) Tack på förhand! Keep up the good work! Mvh Rebecca


DinSko: (Angelica Blick)- REBECCA:  Åh du är ju bara för go du :) TACK! Fan vad glad jag blir!


DinSko: (Angelica Blick) -Rebecca: Fortsättning! jag råkade skicka :) Tyvärr inte :/ Jag använder aldrig brun-utan-sol och om gångrna jag gett mig på att försöka så har det gått åt skogen hehe :) så tyvärr finis! Jag går till frisören så vet ej exakt färg, jag brukar bara slinga botten och sen lägger min frisör i en kallare ton i håret för att få de mer askigt :)tack återigen! Kram!


Rebecca Augustsson: Tack Angelica:) Jag är heller ingen höjdare på de där med "brun-utan-sol" så jag få väl vänta på sommaren ist;) Tack så mycket för svar!
Här är min blogg om du vill kika! http://rebeccasstilmagasin.blogspot.se/
Ses till morgonkaffet;) Sköt om dig och all lycka till dig!
Kram!



DinSko: (Angelica Blick) - REBECCA: Hehe ja :) de är ju finast med hehe! och så kan man vara brun o lukta gott samtidigt hehe :D TACK FINIS!Det gör vi bönan! KRAM


Rebecca

2 kommentarer:

  1. härligt när hon var så trevlig! kul!

    SvaraRadera
  2. Åh, henne såg jag på valborg, då hon tog sin "dagens" i Uppsala ;) skitsnygg var hon!

    SvaraRadera