fredag 9 mars 2012

Rebecca om tillbaka till tänkvärt och tackar


Hej och välkommen! (dualism)
Vilka nu ni är? Om det ens finns några, hehe.

Idag fick jag ett fint mejl från en tjej som tackade för en bra blogg och hon tyckte jag var en inspirerande människa och hon hade lite frågor till mig.
Tack ska du ha! Du gjorde min dag ska du veta. Jag fick mer motivation till att blogga. Tack!

Gick igenom min gamla blogg ” Rebecca goes Silly” och såg att jag skrivit mycket Tänkvärt. Jag slutade med den bloggen då jag inte orkade tänka. Nu känner jag att jag är där igen. Jag tänker men tycker inte de är jobbigt längre. Det fanns en period då jag inte orkade eftersom jag inte kunde glömma och gå vidare. Nu har jag gått vidare men jag kommer aldrig glömma. Man ska aldrig glömma. Det är alltid nyttigt att ta med sig jobbiga saker men det får inte resultera att du inte kan gå vidare. Jag behövde då en paus ifrån allt tänkvärt-skrivande och skaffande mig denna blogg istället. Där jag kunde tipsa, visa vad jag gillar. Lite mer enkelt.
Men jag känner att bloggen även kommer få mycket tänkvärt igen, eftersom jag gått vidare.

Igår vad jag hos Sarah på Scandinavia Hair här i Malmö. Alltid lika trevligt! Hon är den bästa. Alltid lika roligt och se henne som att prata med henne. Tack ska du ha för fin justering.

Ska blogga senare om en bok jag vill ha. En barnbok faktiskt fast ändå en vuxenbok. Blev alldeles rörd när jag såg illustrationer ur den och läste handlingen. Ska inte berätta mer just nu, jag återkommer.

Ha en trevlig dag så länge.
Tack för titten och kommentera gärna, välkommen åter!

Rebecca Augustsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar