onsdag 7 mars 2012

Rebecca säger Godmorgon med drömkoppen

drömkoppen



Godmorgon! Klockan ringde för ett bra tag sedan. Gick upp och satt på kaffe och inväntade en tjej som skulle kolla på min lägenhet. Jag har sagt upp min lägenhet. Jag ska snart bo med en kille, och inte vilken kille som helst. Världens bästa kille, Simon. Det är han och Jag. 


Så jag har njutit över kaffe ur en kopp som jag fick av min far, som han hittat på loppis. Jag har pikat många gånger om att jag tycker den stora vita koppen i skåpet är en Drömkoppen.
Och varje gång har han hållt med mig och låstats att han inte ser eller hör i vilket skåp den egentligen ska flytta in hos. ;)
Men nu äntligen, är den i mitt skåp eller rättare sagt hänger i en krok i köket så Alla kan se den vackra koppen.
Japp, jag är kär i den. 
Snart ska jag bege mig till skolan där jag ska presentera min inredningsbroschyr som jag gjort. 
Den är så ful, haha! - Det ser ut som att Ilva (inredningsbutiken) haft en sammarbete med BAUHAUS.
Så det blir ju inte lätt att pitcha och få det låta som något jag står för. Men ljuga kan man väl, det gäller dock att kunna ljuga bra. 


anyways.
Tack för titten! kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar