tisdag 18 december 2012

Rebecca om fotbad, mord och beroende = positivt

halv långt hår på killar funkar Jämt. 

liiite snygg va.



Hej och Välkommen!

Ååh, tack så mycket för kommentarera på senaste inlägget Blev så otroligt glad!
Härligt att veta att Tern kollar in då och då. Trodde inget annat men kul att man fick ett litet livstecken här på min blogg iaf:) Tack för otroligt fina ord:) Följer er på Instagram och vilket äventyr ni är ute på! Så underbart!

Just nu sitter jag i vardagsrummet, fötterna i ett fotbad och tända ljus. Jag ska snar hälla upp mig en liten virrepinne och titta på Morden i Sandhamn. 
Det är en en svensk miniserie och utspelar sig i juli i skärgården. Precis efter målgången i Gotland runt på Sandhamn blir kaptenen på vinnarbåten skjuten. Kriminalinspektör Thomas Andreasson får i uppdrag, att tillsammans med sin kollega Mia Holmgren, undersöka mordet.
Det är många som tillhör överklassen i denna serie. Samt att Jan Malmsjös son är med, det är ju inte fy skam. HAn är liksom ful-snygg. Men serien är helt ok faktiskt! Det är en story som man själv skulle vilja skriva. 
Men de där med mord?

haha, min kriminalbok skulle typ låta såhär.. " Lennart tittade på sin fru efter de båda hörde dunset från undervåningen. Någon befann sig i huset. Lennart hysade sin fru genom att lägga handen för hennes mun. 
Lennart reste sig försiktigt ur sängen och smög ner. Åååååå DÄR DOG LENNART..."

....Som du märker så har jag nog inte tålamodet att hålla en spännande bok vid liv till slutet. Jag är ju som person att det ska vara Nu inte sen. Så det blir nog ingen kriminalbok för mig;)

Nää nu ska jag ringa och tjata på att simon ska köpa med sig Julmust hem. 
Jag är beroende. Jag dricker julmust Varje dag. Sen dom fick in den i affärerna så har jag säkert druckit 2 flaskor med julmust per vecka. Det är illa. Men jag kan inte hjälpa de. Det är typ vad Ringen betyder för Gollum. My precious!!!

Ha det fint alla goa! Ta hand om er! Vad rädda om varandra.
Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen Åter!
Rebecca








2 kommentarer:

  1. haha han är ju snygg ju :)

    och julmust är gotteligott!! drick på! :)

    SvaraRadera
  2. Ögongodis jaa! halvlångt hår på killar är såå snyggt! :)

    SvaraRadera