torsdag 22 november 2012

Rebecca om att blarra så man förstår?




//Här sitter jag och häckar.
//Jag älskar när det glimmar.
//Hela dagen hemma. 
//Second hand fynd. 
//Gillar

Hej och välkommen!

Idag har jag suttit hemma vid mitt köksbord och skrivit. Har varit så sugen på att skriva ett litet inlägg hela veckan men man (jag) får dåligt samvete om jag gör något annat än skolgrejer om jag vet att jag har mycket att göra. Men nu kommer inlägget i alla fall. Känner att det är dags att hänga med tempot lite.

Alla har mycket att göra. Det är ju lugnt när man själv har det. Men annars är det ju dödens. Att typ vara den enda på jorden som inte har något att göra eller någon att hänga med.
Nu kanske ni tänker –Meeeh? Vafan.. hon bor ju Malmö.. någon stackare vill väl hänge med dig!
Då kan jag svara .. ja det finns det ;)

Jag har kommit på att jag älskar silverbrickor, Det blir en sån snygg detalj i hemmet och man kan använda dom till mycket!
Man kan ha ljus och ljushållare på brickan det reflekteras något glittrigt och det är mumma för mina ögon kan jag säga. Just nu är jag på jakt efter en adventsljusstake i koppar. Har hittat några stycken men inga klockrena.

Nu ska jag dricka glögg med Simon!
Hoppas du gillade mitt inlägg. Jag har ju som sagt gått och burit på de hela veckan… om så nu är fallet så kanske jag ska börja skriva dagbok istället. För detta var ju inte så kul. Konstigt när man väl ska skriva så blir det bara ”blaha blaha..”.
Jaja, anyway.

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!

Rebecca


3 kommentarer:

  1. Haha, jag gillade din text mycket! Särskilt det snygga styckesbytet från att inte vara helt ensam i Malmö med en fräck ";)" (flirtsmiley) till att du gjort upptäckten att du gillar silverbrickor. Man liksom kastas ovetande in på ett oväntat ämne. Love it.

    Men jag tycker nästan det är värre att vara den ENDA som har mycket att göra medan alla andra hittar på massa kul, gör en hemvistelse eller dylikt. Men jag är ju jag. Jag är lat och har iiiinga problem med att inte ha något att göra. Puss o kram L

    SvaraRadera
  2. fina bilder!
    glöggmys är ju härligt med! :)

    puss på dig hjärtat! miss you!

    SvaraRadera
  3. Din sliverbricka var jättefin! kändes liksom du. Mysiga bilder!
    allt är inte guld som glimmar!
    :)

    SvaraRadera