söndag 26 augusti 2012

Rebecca om att titta tillbaka och idag vara stolt







Hej och välkommen!

Som ni kanske märker har jag bytt header på min blogg. Kollade igenom mina headers och hittade några. Oj, vad man har lärt sig sedan man gjorde sin första. Då var jag ny inom området men det har tagit sin lilla stund. Några av er tänker nog - Det är väl inte så svårt!
Kanske inte. Men om jag tittar på den första jag gjort så tyckte jag att den var svår att göra och skitsnygg men idag tycker jag att den är skitful och jätte lätt att göra. Så visst har jag utvecklas att hantera ritprogrammen. .....och kanske smak ;)

Som ni ser vill jag vara i fokus, hehe. Men i den senaste headern forkuserar jag på det jag Gör, visst det är såklart en del av mig. Så jag bestämde mig för att göra en illustration på en klänning, ett läppstift och en illustration på mig som jag har gjort sen innan. Som ni ser så försöker jag lära mig hantera illustrator och photoshop bättre men jag tycker jag är på god väg iallafall. Det som är så roligt att titta tillbaka på saker är faktiskt att man Ser att man har utvecklas. Det kan handla om andra saker här i livet. Ibland är det faktiskt bra att ta sig tid att titta tillbaka och se att man faktiskt har utvecklats, lärt sig något, blivit bättre och vara stolt att man faktiskt gett sig fan på att jag Ska. Om du inte gjort de, gör de!    Finns det något du kan se tillbaka på och inse idag att man faktiskt har blivit bättre på? Berätta, jag vill så gärna veta!




Res på dig och var stolt! 
Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca






1 kommentar:

  1. Stor utveckling, Rebecca! Både tekniskt och stilmässigt

    SvaraRadera