lördag 25 augusti 2012

Rebecca om att tacka för Sommaren













Hej och välkommen!

Det var ett tag sen jag tittade in här. Jag har tagit "semester". Jag har jobbat och spenderat tid åt familjen och vänner. Jag har haft en underbar sommar. Jag hoppas även Du har haft en fin sommar. 

Det har faktiskt varit mycket musik för min del. Jag har sett Allison Krauss and Union Station, det var helt magiskt. Simon fällde en tår. Jag med.. men det är liksom inte ovanligt. 

Jag har suttit med Magnus Uggla och hans gitarrist, Uggla bjöd på öl och höll hårt om min midja. Är inget fan av Uggla egentligen men jag har två vänner som är och Emilia (en av dom) såg Uggla och sa - Rebecca! Där är Uggla!. Vad gör man inte för sin vän? ;) Jo man springer fram till honom.. och det slutar med att vi bjuds på öl och sitter tjatar med honom. Haha. 

Jag har suttit längst fram och sett Tommy Nilsson, det var en dröm som slog in. Helt fantastiskt! Jag har alltid gillat honom. Han skriver underbara texter. ...och så är han ju ganska så snygg också.

Jag vill tacka Alla inblandade för att ni gjort denna Sommar helt fantastisk. Mina kära vänner. Jag återkommer med lite inredning, mode och smink. 

Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter! 
Rebecca





1 kommentar:

  1. Tack själv underbara du för maaaassa fantastiska nya minnen! love you!

    SvaraRadera