söndag 20 maj 2012

Rebecca om att fylla väggen med egna tavlor

dessa 5 har äran.

utriven ifrån min vogue tidning. super vacker

"INDIVIDUALWAY vogue settembre 2011"

Ritat av Simon med promarker

Ritat av mig i Illustrator RA- painter

Ritat av Jonnie med tusch

Hej och välkommen!


Skulle bara presentera snart vår vägg som ska vara fylld med dessa tavlor.
Det var meningen att jag skulle rita någon men den blev såld, inte fy skam.
Så jag rev ut ur en av minaVogue-tidningarna. Ibland är fotografier så snygga så det måste hängas upp - Och Vogue är ju duktiga med just vackra foton. Sen får man väl hålla på och fylla väggen ju mer och mer. Så få väl måla något senare. Just nu får min illustration på mig räcka för stunden.
(dåliga foton från min dator, bättre kommer senare.)
Vilken är din favorit? och vad har du på väggarna där hemma, berätta :)


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca





2 kommentarer:

  1. Guuud,vad snyggt! varje tavla ni gjort är personligt för er! Jättefint!!!

    SvaraRadera
  2. nice! ni är såå kreativa!! härligt!!

    SvaraRadera