söndag 22 april 2012

Rebecca om skelett-lampan som fyndades





Hej och välkommen!


Nu var det dags att fynda igen. Denna gången var det med min bror och med Simon. Ville visa Simon VILLAGE som hade 50% och 70% på allt. Men denna gången var 70% på allt i hela butiken.
Då hittade vi denna skönhet som hänger i köket. MAn kan säga att det är bara "lamp-skelettet" och en stor glödlampa. Denna lampa och så fick man köpa till textil-sladden separat. Men hela kalaset blev 250kr och det hade kostat nästa uppmot 1000kr. Så jag tycker att Vi fyndat riktigt bra. Vad sägs?


Nu är det egentligen tavlor som ska upp på väggarna. Kan ju göra dom själv, fast jag vet inte när tiden ska räcka till det? Vad köper du dina tavlor? Tips är välkommet!
Nä nu ska jag dricka mitt morgonkaffe klart. Ses sen! : )


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca

2 kommentarer:

  1. Riktigt Nice lampa!!
    Tavlor... Vi har köpt någon på gallerix och Ikea sedan har jag ju två handmålade från en och samma konstnär vilket känns mycket mer speciellt;) tycker du ska måla!! Då kommer det bli bäst!!!:):):)

    SvaraRadera