söndag 22 april 2012

Rebecca om inspiration om framtida planer

Älskar detta rum. Älskar dörrarna. Det låga bordet med ett gigantisk blomarrangemang.
Ååh, vill ha! (detta blir ju nångång när man skaffar hus om man nu gör det. Ja men kanske, en vacker dag. 

Mmm... Älskar kontrasterna som bryter. Det mjuka till de hårda. Älskar detta.

Ja, för dig som inte visste så älskar jag betong, alla träslag och blanda det. Såå Snyggt!


Älskar träet som sängstomme och som en detalj ovanför sängen.
Älskar den råa stilen. SNYGGT.
Jag vill ju ha mycket tavlor. 



Hur kan man inte älska detta? Ljust och öppet, underbar utsikt. Där man kan sitta och prata med sina vänner till morgonkvisten. Älskar industrilampan och mattan i köket blir till en härlig kontrast med det lugna vita.

Eeh, vem vill inte komma hem till detta? Jag tror det är en jasmin buske. Den är vacker och den doftar något så underbart. Tänk dig sitta ta sitt morgonkaffe där. Höra humlor surra och fåglar kvittra. Åh, vad jag älskar denna bild. Så vill jag ha det. 

3 kommentarer: