söndag 4 mars 2012

Rebecca om; högst upp på "vill ha" - listan

Jag har fått cravings för dalahästar.
Just nu vill jag ha enfärgade, gärna grå.
vill ha en samling av dessa. Vill ha!



Detta skulle bli mitt enda påskpynt om
jag hade denna vackra tupp
och sen lite påskris. Vill ha!
Gillar design, tycker om stål, polystone och betong.

Det är väl de närmsta jag kan komma att
 tycka om hästar.
Dom är ju stotliga djur. 
Ååh, kan tänka mig vilket härligt ljus den tillför och utan ljust är
den ju bara snygg.














Detta är mina "vill ha" objekt som får gärna pryda mitt hem.
Älskar tuppen. Den vill jag ha och den ska Jag ha. Dalahästar är Alltid välkommet. Jag är inne på att köpa hem obehandlade hästar och måla själv.
Det spelar ingen roll vad det är för designer som gör sakerna Men det ska se ut som design. Det får gärna vara lite överdrivet och format på ett alldeles eget sätt. Det är det som är så kul att komma hem till någon när man har blivit inspirerad av något och tagit med sig det i sitt eget hem. 
Något du fastande för? Vad vill du ha i vår? 

Tack för titten! Kommentera gärna och välkommen åter!
R

1 kommentar:

  1. Hittade en massa snygga möbler när jag tittade runt internet plus kollat in en massa kul på myrorna! Blivit en retrofil! Snygga saker du hittat!

    SvaraRadera