lördag 3 mars 2012

Rebecca om; Det finns inga dåliga kläder bara tomma konton

Mitt senaste inköp på MANGO, en basic tröja. Helt underbar. får dock leva på vatten och bröd. Men värt det. ;)
Idas inköp. Från Udda. SÅ JÄKLA FIN!

Här är den, väskan alla vill ha. Och den har Ida. Väskan av äkta kamelskinn.
mmmm.....
Hej och välkommen!


Var tvungen att visa upp Idas fina väska. Hon är kär och jag blev kär. Så jäkla snygg.


Igår hamnade jag och Ida igen ensamma i affärerna. Så det blev varsin tröja inne på MANGO. se överst
Sedan köpte jag bh och trosor i leopard, hör och häpna. Men sant. Väldigt fint.


Idag ska jag gå ut och fota till min broschyr. En promenad i detta vackra väder. Sedan kommerjag sitta och redigera bilder. Simon sticker iväg till Varberg och spelar ikväll så jag får roa mig själv.
Lätt fixat, några pennor lite papper och en fruktsallad så ska de nog gå bra.


Önskar en er härlig Lördag.
Tack för titten! Kommentera gärna!


Rebecca Augustsson

1 kommentar:

  1. Sjuuuukt snygg väska!!
    Ses på skypen ikväll!

    ps. vatten inte vaten.
    hahaha

    SvaraRadera