söndag 18 september 2011

Rebecca om KIKO










Hej och Välkommen!

I Italien köpte Rebecca lite saker. Mest smink faktiskt efter som att shoppa kläder var som att välja på två stycken slags affärer. Antingen affärer som Dior, Prada eller Armani eller så var det kläder som bara Storks skulle köpa in. Tyvärr tyckte jag inte att jag hade råd med Dior och så ville jag inte köpa kläderna ifrån ”storks”. Men så kände jag en känsla som bara vi sminkälskare skulle känna. En Halleluja moment. KIKO. En affär fyllda av alla slags olika färger, ögonskuggor, nagellack mm. Jag köpte 3 nagellack, ett läppglans, 3 ögonskuggor och en ögonbryns borste. Och det bästa av allt.. Det är svin bra och billigt! Det sämsta med allt.. är att jag inte köpte mer! Oj, vad jag ångrar mig. Men dessa är färgerna jag valt. Har du Nån favorit?

Sen blev det lite pasta, olivolja, balsamvinäger, vin och lemoncello och min efterlängtade Clean parfym!

Kommentera gärna! Tack för titten!
Rebecca Augustsson

2 kommentarer:

  1. FINA grejor du köpt!!! LIKE!! guld ögonskuggan!! ojojoj! LIKE!
    och Clean parfymen!! har önskat mig "fresh shower" av Linus när jag fyller år :D :D

    pusss

    SvaraRadera
  2. riktigt fina saker du köpt!!!
    vill också ha olivolja, balsamvinäger, vin från Italien!! :)
    clean parfymen är sååå god! bra köp

    SvaraRadera