tisdag 30 augusti 2011

Rebecca om att snurra runt som stålmannen






 Hej och välkommen!

Man vaknar och tar sitt morgonkaffe, tittar ut och ser vad staden har att bjuda på för väder. Därefter tittar man vad Garderoben har att bjuda på, sen är det ombyte (typ sådär som stålmannen gör i telefonkiosken fast utan telefonkiosk och så tar det tyvärr inte lika snabbt för mig att byta om som stålmannen.) …….1 timma senare.. Så.. Klar!


Någon som vill ha lite musik tips?
Klart ni vill!
Här finns dom som jag lyssnar på mest just nu så det är bara för Dig att lyssna, hoppas du ska gilla något.
Black Dub - Surely”  Tjejen med Så fyllig röst och får mig att rysa. Ett måste att lyssna på! Enjoy!
”The crowe/Doyle Songbook vol.3” – Detta är vår kära Russell Crowe som sjunger,han har fått väldigt fina hyllningar och tjejen som körar i bakgrunden är Mr. Crowes fru.
Mycket fin skiva faktiskt! Så han ser inte bara bra ut, han kan sjunga också! Enjoy!
”The Game” är ett hiphop band och de har gett ut ett nytt album. Jag tycker att det är ganska okej, tro det eller ej. Haha. Ja, men Tern står på min sida också! Enjoy!


Kommentera gärna! Tack för titten!

Rebecca Augustsson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar