tisdag 24 maj 2011

Rebecca om längtan till kakfat, skratt och klirr i kassan

Hej och välkommen!


Längtan är Stor

Längtan är större

Vill bara ha gjort allt så jag kan åka hem och njuta en sommar med vänner och Hitta min kamera laddare, vart har du tagit vägen?
Jag längtar till en större lägenhet där jag kan visa personlighet och ett kakfat som jag ska ha i mitt stora badrum och fylla det med nagellack och läppstift. 
Jag längtar till jag håller i måla penslen där färgen grått målas. Jag längtar efter att ge mina gnistor (mina vänner) en kram. Längtar efter det där skrattet man inte kan sluta skratta. Längtar efter ljudet av kassan som betyder att jag antingen står framför den eller bakom den.


Längtan av saker är stor, Vad längtar Du efter?


Kommentera gärna! Tack för titten och välkommen åter!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också till sommaren, hemma, fika med goa vänner i O-hamn...
    Många båtturer, en resa utomlands och givetvis massor med shopping! ;)

    SvaraRadera
  3. låter som fantastisk längtan! och snart är allt helst plötsligt på riktigt :D HÄRLIGT!!!

    Jag längtar mest till sommaren som ska fyllas med dina skratt och härliga dagar, kvällar och nätter med gänget... <3

    jag längtar efter vår traditionella midsommarPARafton!!!!

    filmkvällar
    fika
    sol/bad
    hysteriska skratt :D
    åååååå LÄNGTAR!! snart är det här bex!!!

    love you!

    SvaraRadera