måndag 23 maj 2011

Rebecca om Hennes favoriter

Blivit lite förälskad i enarmade klänningar! Den skönhet är även snygg på jobbet.

Så sommar fin! Vill ha denna, älskar färgerna!

Snygg och egentligen inte så speciell men till sommaren tillsammans med brännan, mm..

Vill ha färg! Den godis klänning skulle vara fin på en grillfest hemma. Vill ha!

SÅ GRYMT snyggt med spets och virkat.. Vill ha!

Fin i ryggen!

Gillar färgen och att den är så enkel, snygg att få till den med ett par snygga skor!

Oskyldsfull klänning, Återigen.. spets.. mmm..

Älskar att den har som en "underkjol".. Jätte fin!

Vill ha dess skor! 
Grått är numera med favorit färg! Snyggt att ha till ett par slita shorts med ett pastellinne.. mmm..

Denna klänning, Är Jag SÅ förbaskat KÄR I! JAG VILL HAAAA!

ÄLSKAR knytningen i ryggen och färgen Och att den är transparent.. <3

Dessa favoriter får Gärna flytta in i min garderob, var den någon Du gillade, vilken?
Kommentera gärna! Tack för titten och välkommen åter!

Rebecca Augustsson 

4 kommentarer:

  1. underbara klänningar, jag vet att de passar dig myyycket bra. blev förälskad i den sista klänningen, älskar när det blir fokus på ryggen på något sätt. vad har du hittat alla dessa?!
    superfine

    SvaraRadera
  2. Vilken fräsig blogg du har! Tack för hälsningen. Vi är jätteglada och förväntansfulla inför att bli föräldrar. Ta hand om dig.

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. I loooove nr 1 och sista!! men alla är fantastiska!!!! KÖP haha ;D

    SvaraRadera
  4. Klänning nr:8 säljer vi där jag jag jobbar=) kan det vara en VILA??..eller kanske ichi? Snygg är den iallafall=)=) Fina klänningar allihop!=)

    SvaraRadera