torsdag 17 februari 2011

Rebecca om spraytan och brun-utan-sol

Hej och Välkommen!

Tack så mycket för kommentarer! Jag blir så glad!

Jag tänkte presentera dig för Spray-tanning men jag är helt säkert på att du vet vad det är.
Om inte så har jag lagt upp en bild för att demonstrera. Du blir brun på ca 15min och det ska Inte kosta mer än ca 300kr. Jag har bara hört positiva saker och det är ”naturligaste” och bästa sättet för dig som inte vill öka risken att få hudcancer och åldra huden fortare. Om du är trött på illa luktande
brun-utan-sol krämer eller rädd för solaruim så testa spray-tanning!

Jag ska faktiskt prova spray-tanning. Visst det håller bara 1 vecka men jag vill i alla fall testa. Har du testat?

Om du fortfarande vill köra på brun-utan-sol kräm så har jag en
brun-utan-sol kräm att rekommendera STARKT!
Den kostar just nu 81kr på Yves Roucher (så passa på!!) och är ”egentligen” för ben men den söta tjejen i kassan på Yves R sa att det gick lika bra på hela kroppen och man får en jämn och fantastisk färg och Inte orange färgade ränder och den luktar inte illa heller. Det är även så att jag brukar skippa min Foundation för att jag tycker att det ser snyggare ut med bara färgen ifrån krämen! Jag älskar den! Men glöm inte att peela dig innan för det blir ett jämnare resultat då. Men det vet du redan.

Detta var bara ett inlägg jag var tvungen att göra nån gång, så varför inte nu.
Tack igen för kommentarer! Blir så otroligt glad!

Tack för titten!
Kommentera gärna!
R

1 kommentar:

  1. bra initiativ till denna blogg då alla känner sig som blekast just nu!!

    å Yves Roucher har ju riktigt fina produkter så tvivlar inte på deras brun utan sol. lätt värt att testa!! :)

    ett annat tips är ju Doves hudkräm som har brun utan sol effekt, den tycker jag funkar bra! lite lukt och jämnt resultat!gradvis ger den solkysst hy dock tar det ca 3-4dagar för att få resultat...


    UNDERBAR BLOGG SIlly!!

    SvaraRadera