torsdag 21 mars 2013

Rebecca om att priotera fram saker - som man Vill göra






Hej och Välkommen!
Tänkte bjuda på ett ego-inlägg. Jag har fastnat så mycket på "bleka-foton". Tycker de är så grymt snyggt! 

Glöm inte höra av dig om du vill vara med i mitt "hemma-reportage" jag har börjat göra här på bloggen!

Idag har jag en ledig dag! Så idag ska jag inte göra många knop. Jag ska njuta för fullt och göra saker som älskar. Fram med ritblock och pennor. Sådana dagar älskar jag. Där jag kan priotera fram saker som jag Vill göra inte Behöver göra. 

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!
Rebecca :)






2 kommentarer:

  1. Jag är gärna med på att hjälpa till med ett inrednings-inlägg! ^^ Hojta bara till! :)

    SvaraRadera
  2. härligt med lediga dagar!! njut :)

    SvaraRadera