torsdag 24 januari 2013

Rebecca om att visa nya fynd och älska den nya kursen



//Stickad tröja, bik bok * T-shirts, Monki * Boyfriend Jeans - Gina Tricot//


// Ny studielitteratur, det är den roligaste och intressantaste kurs jag har läst //
Hej och Välkommen!
Idag har jag verkligen fyndat! Jag har köpt en vit grovstickad tröja på bikbok som jag har tittat på sen i höst. 599kr... lite dyrt för en frysen student som jag. Då kan du ju tänka dig hur glad jag blev när jag fick köpa den för 149kr idag. Jippi! Även två stycken bomulls T-shirts men hög krage som jag köpte för 40kr/st. Tror dom kan vara svin snygga till mina slitna jeans shorts i sommar, så länge får dom matcha mina nya Boyfriend Jeans som jag köpte för 499kr. Är super nöjd med mina köp. 

Har börjat läsa "Design och hållbar utveckling" så otroligt intressant och kul kurs. supernöjd!

Nu ska jag se efter Simon som ligger hemma i influensa. hög feber och verkligen jätte dålig, tycker så synd om honom. Uscha. 

Nu vill jag att du berättar.. Har du fyndat något? Tell me!! :)

Tack för titten, kommentera gärna och Välkommen åter!
Rebecca






1 kommentar: