fredag 14 september 2012

Rebecca om att titta in såhär på fredagskvällen



Detaljer från hemmet.
My working station
My "closet" for today
Rebecca slappar med en Sköna hem - tidning.

Hej och välkommen!

Bloggar från ipaden får se om det blir bra! Första gången.. De är alltid lite nervöst och pinsamt.. Man vet inte riktigt hur man gör men man får helt enkelt hoppas på att ipaden gör de. Efteråt känns det alltid bättre.. Förhoppningsvis!

Har precis skålat lite, jag och Simon. Fredag ni vet! Idag har dagen bestått av göra klart caset i skolan, hem och tvätta och städa. Laga lite mat och skrattat åt serien New Girl.. Nu ska jag lägga mig hos Simon igen och njuta av att vi är samlade igen efter en tid ifrån varandra. Då han har spelar över allt och jag varit hemma och jobbat. Nu ska vi skåla med en fin whiskey. Hoppas ni har en lika fin fredag som jag:) take care!
Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter:)
Rebecca

1 kommentar: