torsdag 30 augusti 2012

Rebecca om skumbad som väcker lugnet


Hej och välkommen!

Det var dags för ett skumbad. Mitt badrum fylldes av skum, olja och ljus. Och så ansiktsmask på de. Alex hade lämnat kvar lite av sin ansiktsmask från Yvonne Ryding. Så nu känner man sig fräsch och jag har fått en lugn. Ett lugn som jag ska försöka gå och lägga mig med. Hoppas bara att puben stänger tidigare ikväll, ett önsketänkande ifrån min sida. Jag vill kunna sova gott inatt och så vaknar jag pigg. Tar mitt morgonkaffe tillsammans med nyhetsmorgon. Sen får jag ta hand om mina sysslor. Simon ringde för en stund sedan och det blir så att jag sticker till Köpenhamn nästa fredag för att lyssna på dom. De har sin sista spelning på Tivoli för den här gången, och det blir även hotellvistele. Lovely. Älskar detta. Man vet aldrig vad som sker. Nu har jag lite att se framemot! 

Nä, nu ska jag sova. Men vi hörs imorn, kanske till kaffet, vem vet!

Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca






2 kommentarer:

  1. Tycker jag att du gör rätt i! Måste vila nu efter dessa dagar med mig som gäst. haha
    Visst är ansiktsmasken bra!! Njuut.
    Hör till kaffet imorn! Godnatt!

    SvaraRadera