torsdag 12 april 2012

Rebecca om hennes fynd på second hand

Ett par vidabyxor hittade jag idag. 

Dessa kommer jag använda i sommar! ett nedstoppat linne och ett par klackar så är sommaren min!

Ett par marinblå-gråa sandaler som är super sköna, fyndade jag även på second hand-

inte min smak i vanliga fall men dom är super sköna och kommer passa mig bra.

kommer passa perfekt till mina marinblåa höga shorts! 

När kvällen kommer och de blir kyligt kommer min ny inköpta stickade vita tröja passa. Även köpt på second hand!

denna kommer definitivt gosa runt i:)

och så fyndade jag dessa "gubb-skor" för endast 80kr

Hej och välkommen!
Då har man fyndat idag. Nöjd med mina saker!
Något du har fyndat och vill dela med dig av? Berätta!
Har du någon favorit bland mina saker? Berätta!


Tack för titten, kommentera gärna och välkommen åter!
Rebecca







2 kommentarer:

  1. Älskar allt! Fan vilka kap!!
    Själv brukar jag ha en himla tur när det gäller att fynda;)
    Bland annat ett par svarta kilklackade skor för halva priset:) me like!!

    SvaraRadera