lördag 10 mars 2012

Rebecca tillägnar allt "knäppt"



Hej och välkommen!

Man ser knäppa klädkollektioner. Färg, mönster och textiler. (Om ens det.)
Med denna bild vill jag tillägna Alla som har fått höra att dom är knäppa och borde tänka realistisk. Ni menar tänka som alla andra? Hur tråkigt är inte det, om Alla skulle tänka likadant. Och se likadana ut.
Jag beundrar Ranelid som gör något eget och nytt på scenen ikväll. Jag beundrar dig som har en egen stil och hårfärg. Jag beundrar dig som inte målar huset vitt eller rött. Jag beundrar dig som inte följer strömmen. Jag önskar att jag kan vara mer som ni. Jag försöker, men man måste hitta sitt eget sätt att vara ”knäpp” på, som folk ser en.  Var dig själv men var inte rädd att vara ”knäpp”. Det får livet att bli lite roligare och lite nyare.

Kommentera gärna! Tack för titten!
Rebecca Augustsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar