söndag 8 januari 2012

Rebecca om (som) periodare

Silly och Billy har en dejt


I somras på väg till lite vin och spel

saknar liiite mitt långa hår men men

Här sitter vi och myser lite. 

Hej och Välkommen!

Mitt arbetsbord har bytt adress till Kristianstadsgatan. Där bor Simon vilket sammanträffande.
Just nu finns en härlig blandning av skolgöra (som jag borde göra), skisspapper och mina promarkers som gör livet värt att leva (efter vännerna då).
Ett bar bord som gör att man sitter högt upp och man har kontroll och utsikten är perfekt.

Igår hade jag en dejt med min finaste Emilia ”billy” Tingström över skypen. Det var något jag helt klart behövde. Man kan aldrig få nog av vännerna jag har.

Har kommit till en sån där Hårdrocksperiod igen. Senast var nog ettan på gymnasiet men det var inte så brutalt. Jag har alltid gillat rock och dess innebörd. Men nu har jag nog gått vidare, det får gärna vara skrik och growl men melodi-refränger. Jag och Simon har börjat med att lyssna på ”Banit-rock” varje morgon och vi kör att man ska säga så fort som möjligt artist och låt. Sjukt spännande och kul.

Nähe, nu ska jag fortsätta rita och sen ta tag i skolgöra.

Tack för titten! Kommentera gärna!
Rebecca Augustsson

2 kommentarer:

  1. Gillar inte banditrock...spelar för mycket Takida! uuuusch. ;)

    *barbord.

    Det är gutt att uppskatta sin första genre! Det ger minnen på det som existerade just då. Försöker lära mig growl men fan så svårt! hehe.

    SvaraRadera
  2. Bandit I like!!!! :) tack som tusan för vår dejt;)
    Den gav mig ny energi!! Verkligen!!! Finaste bästatste Silly!!:)
    Love you!!!!

    SvaraRadera