torsdag 27 oktober 2011

Rebecca om LÄNGTAR och ÄNTLIGEN



Hej och välkommen!


Sitter på bussen som ska ta mig till Göteborg. Vinkar av de vita skånehusen som jag ser vid vägkanten. Dimman är tjock. Även om vädret är ganska depp finns det inget som vid namn väder,  som kan förstöra min glädje jag har i hjärtat. Äntligen ska jag få träffa alla mina tjejer samtidigt, på en enda helg. Tjejerna i mitt liv.


Sitter och lyssnar på min och Terns egna spotify lista vi har gjort. På så sätt kan vi ta del av varandras låtar som vi har fastnat för. Ja säger det igen, Louise vet precis vad jag gillar. För att vi gillar nästan exakt samma. Perfekt!
Innan jag får träffa och prata om låtarna hos Louise i Linköping så ska jag till Tvillingen i Göteborg. Äntligen får jag se deras lägenhet och ta del av hennes Göteborg. Förhoppningsvis så får jag träffa hennes vänner som hon pratar så gott om! Jag räknar med att Alex har spridit ut gröna Liseberg-kaniner som hoppar upp lite över allt och säger – ”Ee dy go’ eller?”
Vi kommer sedan på fredag åka vidare mot Linköping där vi besöker Tern och Linn. Äntligen för jag se deras stad och hem. Äntligen!
På lördag tar vi jag mig ännu en gång vidare, nu med Tern och Alex till Norrköping.
Jag ska Äntligen få se hur Emilia och Linus har det i sin stad. Vad jag har längtat efter denna dag. Kommer bli Awesome!


Mina ord består av LÄNGTAR och ÄNTLIGEN, det är en bra rubrik på denna helg.


Nu ska jag ta mig en klunk av min proviva och fortsätta av spotify listan.
Önska mig en trevlig helg, eller de behöver du inte. Det är jag garanterad.


Kommentera gärna och tack för titten!
Rebecca Augustsson

2 kommentarer:

  1. jihoo!!! du kommer du kommer! du är nästan här ;D

    denna helg kommer bli episk! :D:D:D

    love you!

    SvaraRadera
  2. men vad skoj att hitta dig här ute i bloggvärlden... Välkommen! Det är fantastsikt skoj och fantastiskt tidskrävande.. ;) kram emelie

    SvaraRadera