fredag 23 september 2011

Rebecca om en lyckad shoppingdag som avslutas i fåtöljen







Hej och Välkommen!

Ska försöka blogg lite oftare för min skull alltså. Eftersom det är alltid trevligt att gå tillbaka och se vad man gjorde och vad man hade för tankar, Just då.
Tack för kommentarer! Älskar dom och er.

Idag har jag haft en dejt med Ida, hon måste vara den gladaste.
Varm och godhjärtad är hon! Tack fina du, för den underbara shoppingdagen med dig!
Oj, vad vi shoppade loss! Det blir nog nudlar i en månads tid för mig. Men helt klart värt det!
Vad jag köpte kommer inom kort..

Nu ska jag njuta av ett glas rött i ett ganska så bra sällskap – mig själv. Ganska nyttigt att fråga och prata med sig själv om hur man mår. Jag tror man glömmer ofta att fråga sig själv, det har jag gjort iallafall. Men snart tråkar jag väl ut mig själv, så jag lär väl somna här i min fåtölj, instoppad i en filt och raggsockor. Inte helt fel faktiskt.

Ha en trevlig kväll! Det ska jag ha.
Kommentera gärna! Och hjärtligt tack för titten!
Rebecca Augustsson

1 kommentar:

  1. mys!

    helt rätt ensamtid är VIKTIGT!!!

    looove you

    SvaraRadera