fredag 11 februari 2011

Rebecca om 90talet-6årings-frisyr! Like it











Hej och Välkommna till min nya blogg. Den ska ha den inriktiningen om vad Jag personligen tycker är Stil.

Vad jag anser vara en modefluga. Frisyrer, skor&kläder, smink, stilsäkra kändisar, vänner och heta Designers är lite av de som kommer hamna på min blogg!

Jag tänkte börja med att visa som Jag tycker är en super snygg frilla. Den har du säkert sett på Blake Lively som spelar Serena van der woodsen i Gosspi girl och på Nicole Richies. Jag tycker att denna fläta är lite 90-talets 6-åring. Men de är kul att få den på en moderiktig tjej idag. Därför borde den hyllas! Jag har själv haft den och jag har bara hört positiva saker. Prova du med.

En tjej sa till mig igår. Ååh, vad fin du är i håret, det känns typiskt som en Serena frisyr!
Snacka om uppdaterad ;)

Kommentera gärna!

Tack för titten!

R

1 kommentar:

  1. såå sjuukt läcker fläta!! du har ju verkligen håret för den, ett äkta serena hår.. me like it!!

    xoxo ;D

    SvaraRadera