söndag 13 februari 2011

Intervju med Alexandra Augustsson


Min första frågesport på bloggen, min Kära Tvillingsyster!

Hej Alexandra Augustsson, vem är du?
Jag är 21år och läser till Religionslärare.
Vad gjorde du kl 08 i morse:
Snoozade..skulle in till Nordstan vid halv 10idag och ville egentligen inte gå upp.
Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åt!
Det sista du sa högt:
Ja,vi kan se den sista jurassic filmen senare!
Det senaste någon sa till dig:
Det var en sviiiin god kycklinggryta du gjorde. Jag tar disken sedan!
Äter du helst en lördags kväll framför tvn:
Brysselkål med smör!
Något du alltid har i handväskan:
Läppglans
Hur många skor har du?
8par
Vad är din favorit sysselsättning?
Fika med mina vänner.
Vad är nödigast med dig?
Är urusel att vara spontan.
Brukade du bli nöjd med skolfotona i skolan?
Ja, det brukade jag!
Vad vill du helst jobba med/inom?
Med barn och ungdomar. Det hade också varit en dröm att bli musikalartist!
Vad använder du för parfym?
Vaniljparfym och ibland cocos!
Vilket är ditt favoritklädesplagg i garderoben hemma hos dig?
Mina höga jeans och min stora gråa tröja!
Vem är din modeinfluens?
Serena i Gossip Girl och Jennifer Aniston.
Om du skulle beskriva din heminredning med 1 ord, vilket?
Mysigt!
Vem ser du upp till?
Min tvillingsyster. (tro det eller ej)
Vad är du själv nöjdast med på dig själv?
Läpparna och ögonen!
Hur skulle du beskriva dig med 5 ord?
Glad, tänkare, söt, kontrollfreak, nervös
Vad gör du om 10år?
Då har jag ett superbra jobb, gift och har råd till en resa då och då!

TACK, Alexandra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar